Assistentie loonadministratie

Slim ondernemen? Samen met uw sociaal secretariaat

Wie onderneemt, wil zich focussen op zijn zaak. Helaas krijgt u heel wat bijzaken te verwerken, zoals loonadministratie. Een sociaal secretariaat neemt deze last over en zorgt voor:
  • Minder administratie
  • Advies en begeleiding
  • Correcte en stipte betaling van de lonen
Meer weten? Vul het formulier in en ontvang gratis offertes!


Offertes aanvragen

Ik zoek een sociaal secretariaat voor mijn bedrijf

 
* 1. Hoeveel medewerkers (inclusief uzelf) telt uw bedrijf?
 
 
* 2. In welke sector bent u actief?
 
Bijkomende informatie
 
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Hoe werkt het?

1. Vul deze korte vragenlijst in en omschrijf wat je zoekt.
2. Wij contacteren de beste specialisten uit jouw buurt.
3. Je ontvangt gratis offertes op maat. Je vergelijkt en kiest vrijblijvend.


De Bobex kwaliteit

Bobex is al 18 jaar lang de nr. 1 offertevergelijker van België. Wij kwalificeren elke offerteaanvraag en werken enkel samen met erkende en ervaren specialisten.

Assistentie loonadministratie: Voorbeelden van offerteaanvragen

Hieronder een selectie uit een aantal recente offerteaanvragen. Om te antwoorden als leverancier: log in of schrijf u in.

Voorbeelden van offerteaanvragen
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Oeselgem
Ik wens graag een vergelijking op te maken. Indien u ons een beter voorstel kan doen als ons huidig sociaal secretariaat wensen we zo snel mogelijk te veranderen. Graag een offerte voor de loonkorstberekening van 150 mensen. 110 arbeiders en 40 bedienen.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Mol
Ik wens graag een offerte en een contact met een leverancier van loodadministratie. Dit voor het loonbeheer van het personeel . Het gaat over 37 arbeiders en 1 bediende.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem
Graag een prijsofferte voor de loonberekening voor 19 medewerkers met een bediendestatuut.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Deurne
Wij zijn een onderaannemingsbedrijf met als hoofdactiviteit tewerkstelling van personeel. We wensen 8 medewerkers als arbeiders in te schijven. Actief in de schoonmaak en boomkwekerij.
Sociaal secreteriaat voor een apotheker in Brussel
Ben gevestigd in Brussel, dus graag Nederlandstalige gesprekspartner. Momenteel ben ik niet tevreden van mijn huidige partner en wens daarom graag een offerte met verdere informatie over de overstap. Ik heb Twee bvba's een waar ik als zelfstandige apotheker werk en een tweede waar er 4 deeltijdse medewerkers verbonden zijn.
Sociaal secreteriaat voor een bedrijf in oprichting in Willebroek
Het gaat over een bedrijf in oprichting. In het eerste jaar zullen we in totaal zo'n 5 tot 6 medewerkers in dienst nemen. Dit kan in het tweede jaar stijgen tot 15-20. We zullen actief zijn in de bejaardenzorg. De start is voorzien voor het eerst kwartaal van 2013. Graag een offerte voor loonadministratie en andere kosten.
Sociaal secreteriaat voor een bedrijf in Brussel
Graag een offerte voor loonadministratie 1 personeelslid met firmawagen en pakket aan kosten eigen aan werkgever. Deze medewerkers heeft een bedienden statuut en is stagiair accountant.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Outer
Bedrijf in opstartfase, zal voorlopig slechts 1 werknemer tellen. Ik had graag geweten wat de prijzen zijn van maaltijdcheques.
Sociaal secreteriaat voor een bedrijf in oprichting.
Mijn man en ik willen een groenten-en fruitwinkel openen. We weten niet goed onder welk statuut; mijn man in bijberoep en ik als meewerkende echtgenote of ik als eenmanszaak en later mijn man mee in de zaak laten stappen. Hoe zit het met verloning? We wensen graag een offerte voor beide mogelijkheden.
Sociaal secretariaat voor een horecagelegenheid in Leuven
We zijn met 4personen werkzaam. Elk 30uur. Graag een vrijblijvende offerte van sociaal secretariaat.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in oprichting
Ik zou graag een eenmanszaak opstarten, voor het leveren van broodjes aan school. Het is eventueel mogelijk dat mijn mijn partner dat wel is een keer kan gaan doen, die werkt wel halftijds. Ik zou graag de totale kost weten.
Scoicaal secreteriaat voor een bedrijf in oprichting, Limburg
Bedrijf in oprichting waarvan het BTW nummer nog moet worden uitgereikt. Ik zal van start gaan ergens tussen november 2012 en februari 2013. Ik zal actief zijn in de horecamanagment.
Sociaal secretariaat voor een paardenhouderij.
Wij zijn een paardenhouderij, en hebben nog geen personeel. De zaakvoerder eigent zich nog geen loon. Wij willen wel nu 1 persoon met leercontract in dienst nemen. Op het moment hebben we nog geen rsz-nummer. Graag een offerte van sociaal secretariaat.
Sociaal secrteteriaat voor eenmanszaak is Oost-Vlaanderen
Ik ben een eenmanszaak actief in het theather en theaterevenementen. Mijn nettoloon is zo'n 700€; Wat zouden de kosten en meerwaarden zijn als ik mijn loon door u zou laten berekenen.
Sociaal secretariaat voor een accountantkantoor in Vlaams-Brabant.
Ik wil 1 werknemer aannemer voor halftijds. Graag een offerte van een sociaal secretariaat. Vriendelijk bedankt.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Essen.
We zijn al jaren bij VSDC en hebben nooit een prijsvergelijking gemaakt met andere sociale secretariaten. Het betreft de volledige personeelsadministratie van 3 parttime medewerksters. De berekening RSZ en bedrijfsvoorheffing gebeurt nu voor de 3 werknemers tezamen, dit mag zo blijven.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Limburg.
We zijn sinds 2005 bij accerta en willen graag een prijsvergelijking met andere sociaal secretariaat. We zijn met 4 medewerkers en de zaakvoerder. Totaal 5 personen. Bedankt voor de offerte!
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in oprichting.
Graag een vrijblijvende offerte van sociaal secretariaat voor een bedrijf in oprichting. We zullen gaan beginnen met 5 personen en aan het eind van het jaar zullen er 20 personen werkzaam zijn bij ons op het bedrijf.
Sociaal secretariaat voor een bank in Vlaams-Brabant.
We werken nu samen met SD-works. Waar we niet tevreden over zijn. Ze maken dikwijls fouten en telkens als ik een vraag wil stellen rekenen ze me €50,- aan. We zijn met 3 zaakvoerders en 2 medewerkers. Graag een prijsofferte van andere sociale secretariaat.
Sociaal secretariaat voor een bedrijf in Antwerpen.
Onze sociaal secretariaat wordt stopgezet. Het nummer zal geschrapt worden. Nu zijn we verplicht om over te gaan schakelen op andere sociaal secretariaat. Graag een offerte voor 9 werknemers.
Sociaal secretariaat voor een slagerij in Antwerpen.
Ik ben een slagerij en wens jobstudenten aan te werven eventueel. Mijn vrouw en ik werken nu in de BVBA dus wat zijn de regels? Wat zijn de kosten en mogelijkheden? Graag een offerte.
Offerteaanvraag sociaal secretariaat voor een bedrijf in Mechelen.
Een sociaal secretariaat heeft ons opgelicht voor €2500,-. Inmiddels is die medewerker ontslagen van het sociaal secretariaat, maar het vertrouwen is er niet meer. Ik wil graag een andere sociaal secretariaat die ook aan loonberekening doet etc. Op dot moment voor 1 persoon.
Offerteaanvraag sociaal secretariaat voor een bedrijf in Brussel.
Graag een offerte van een sociaal secretariaat. Ik wil graag 1 persoon aannemen in mijn zaak. Wat zijn de kosten?
Sociaal secretariaat voor een vereniging in Vilvoorde.
We onderzoeken de mogelijkheid om een eerste werknemer in dienst te nemen. Wat is de loonkost voor deze bediende(verpleegkundige A2) en wat kost ons het sociaal secretariaat? Graag een offerte.
Sociaal secreteriaat voor Koeriersbedrijf in West-Vlaanderen
Wij zijn een koeriersbedrijf van 38 medewerkers , maar dit aantal kan wel nogal schommelen.

Vind uw partner in loonberekening en HR

Loonberekening, sociale documenten, fiscale aangiften, ... het vergt enorm veel tijd en opzoekwerk. Een erkend sociaal secretariaat beheerst deze materie door en door, zodat u zich op uw basisactiviteit kunt concentreren. Wij brengen u graag in contact met de beste sociale secretariaten op de markt.

Minder administratie
België is een bureaucratische nachtmerrie. Gelukkig neemt een sociaal secretariaat de administratieve rompslomp van loonberekening, sociale documenten en fiscale aangiften op zich. Denk eens aan de tijd en energie die u daarmee wint!

Advies en begeleiding
Een sociaal secretariaat is meer dan het uitbesteden van uw loonberekening. Ze kunt steeds bij hen terecht met al uw HR-vragen.

Correcte en stipte betaling van de lonen
Last but not least, uw personeel wordt steeds keurig op tijd en correct uitbetaald. Uw werknemers zullen u dankbaar zijn en u hoeft zich geen zorgen te maken over eventuele fouten.