Wat is sociaal secretariaat Accuria en waarom is het erkend?

Wat onderscheidt Accuria van andere sociale secretariaten? Alles, van een persoonlijke aanpak en slimme digitale oplossingen tot strategische locaties en interessante opleidingen: dit kan Accuria voor u betekenen.

Wat kan Accuria of een ander secretariaat voor u betekenen?
Vul het offerteformulier in: vergelijk diensten en vrijblijvende offertes
arrow Info, advies en offertes op maat

1. Persoonlijke aanpak en digitale innovatie

Accuria is een kleinschalig en dynamisch sociaal secretariaat dat de focus legt op een persoonlijke en nauw betrokken aanpak. Als zelfstandige of werkgever mag u bij Accuria rekenen op een vast aanspreekpunt dat uw onderneming door en door leert kennen.

U kunt steeds terecht bij uw sociaal secretariaat voor vragen en problemen, en kunt rekenen op een stipte opvolging van uw loon- en personeelsadministratie.  

2. Digitale innovatie

Om een vlotte opvolging van uw dossier te garanderen, werkt Accuria met slimme digitale oplossingen, gericht op het optimaliseren van uw HR-administratie. Geavanceerde automatisering vormt de perfecte aanvulling op de persoonlijke en betrokken aanpak van het sociaal secretariaat.

Loonbrieven worden efficiënt en snel opgesteld en verzonden, fiscale vrijstellingen worden automatisch berekend en toegepast, en via een digitale interface behoudt u steeds het overzicht op alle personeelsgegevens.

Exact Officient: digitaliseer uw HR-administratie

Exact Officient is één van de slimme digitale tools van Accuria, bestemd voor het optimaliseren van uw personeelsbeheer. 

  • Laat werknemers verlof aanvragen, persoonsgegevens wijzigen of loonfiches ophalen
  • Centraliseer personeelsgegevens
  • Versnel HR-processen zoals verlof en on-boarding
  • Deel prestaties snel en eenvoudig
  • Vergaar inzicht in uw personeelsadministratie
  • Geef toezichthoudend personeel toegang tot relevante delen van de tool
  • Laat werknemers verlof aanvragen, persoonsgegevens wijzigen of loonfiches ophalen

3. Locaties in Sint-Niklaas, Zwijnaarde, Ieper en Dendermonde

Sociaal secretariaat Accuria heeft verschillende strategisch gelegen en eenvoudig bereikbare vestigingen in West- en Oost-Vlaanderen. Het secretariaat heeft kantoren in Sint-Niklaas, Zwijnaarde, Dendermonde en Ieper.

Accuria is ook telefonisch en per e-mail bereikbaar. 

4. Wat zijn de taken die Accuria invult?

U kunt Accuria inschakelen voor verschillende taken:

  • Personeel- en loonadministratie, de hoofdtaak van elk sociaal secretariaat (denk aan Dimona-aangifte, loonfiches, bedrijfsvoorheffing …)
  • Opstart als werkgever voor zelfstandigen die voor het eerst personeel aanwerven
  • Opleidingen over sociale wetgeving en andere relevante thema’s voor werkgevers
  • Digitale tools en softwareoplossingen voor een efficiënter payroll- en personeelsbeheer
  • Informatie en advies over onder meer sociale wetgeving, verplichtingen en sectorale akkoorden

Tip: Accuria is geen sociaal verzekeringsfonds en staat dus niet in voor het beheer van uw sociale bijdragen als zelfstandige.

Hoeveel kost een sociaal secretariaat zoals Accuria?

Accuria hanteert een formule en tarief op maat van uw onderneming. Via het offerteformulier onderaan deze pagina ontvangt u gratis vrijblijvende voorstellen op maat van Accuria en andere sociale secretariaten.

Prijsfactoren: loonbrief, complexiteit, mobiliteitsvergoeding en meer

Hoeveel u precies betaalt, hangt af van:

  • Aantal werknemers 
  • Aantal loonbrieven per maand
  • Soort loonberekening en extra’s (mobiliteitsvergoeding, sociale voordelen …)
  • Takenpakket en gebruik van software en tools
  • Complexiteit van uw sector en onderneming
Persoon met kostuumvest met krijtstreep houdt een vulpen boven een klembord vast. Op de tafel staat ook een grijze laptop met zwart toetsenbord. Ook liggen er papieren en roze post-its.

Welke sociale secretariaten zijn er nog? Vergelijk online offertes bij Accuria en andere partners

Het juiste sociaal secretariaat is een onmisbare partner voor elke zelfstandige met personeel. De tarieven zijn niet enkel afhankelijk van de omvang en complexiteit van uw personeels- en loonadministratie, maar verschillen ook sterk van partner tot partner.

Bent u benieuwd naar de tarieven van Accuria? Wilt u het aanbod en de tarieven van verschillende Belgische sociale secretariaten vergelijken? Of bent u op zoek naar de ideale partner voor uw onderneming?

Vul onderstaand formulier in en ontvang gratis vrijblijvende formule- en prijsvoorstellen op maat. Verken het aanbod, vergelijk tarieven, en vind de partner die perfect past bij uw onderneming.

Gratis offertes
Volledig vrijblijvend
Erkende vakmannen uit uw buurt
Omschrijf uw aanvraag
Beantwoord enkele korte vragen en kom in contact met betrouwbare vakspecialisten. We vragen uw adresgegevens zodat we specialisten kunnen selecteren die actief zijn in uw regio.
1*. Hoeveel medewerkers (inclusief bedrijfsleiders) telt uw bedrijf of organisatie?
2*. In welke sector bent u actief?
3*. Wat bent u?
4. Wat is uw ondernemingsnr. (BTW nr.)?
5. Heeft u al een dienst voor preventie en bescherming op het werk?
6. Beschrijving van uw project
7. Voeg foto’s en/of bijlagen toe (Optioneel)
Uploaden
Uploading…
Done!
Error! .
Uw gegevens
Aangenaam!
Gelieve uw voornaam in te voeren
Leuke naam!
Gelieve uw familienaam in te voeren
Ziet er goed uit!
Vul een geldig e-mailadres in
Perfect, klaar voor verzending!
Vul een geldig telefoonnummer in
Top!
Voer een geldige bedrijfsnaam in
Prima!
Voer een geldige bedrijfs-btw in
Genoteerd!
Voer een geldig adres in
Prima!
Voer een geldige postcode in
Goed gedaan!
Voer een geldige stad in
Door uw aanvraag in te dienen, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en privacybeleid.
Actief in meer dan 150 verschillende sectoren
Bobex is het grootste offerteplatform in België
Wij helpen elke maand meer dan 35.000 mensen
Al 25 jaar de pionier in de offertevergelijking
Prima oplossing om met diverse bedrijven in contact te komen. Bobex doet eerste screening en door het feedback systeem k...Lees meer
Paul C.
Enorm positieve ervaring. De leveranciers nemen zelf contact op, dat is een enorme tijdswinst voor ons. Wij moeten zelf ...Lees meer
Sylvie V.
De leveranciers hebben zeer snel gereageerd waardoor wij op zeer korte termijn een beslissing hebben kunnen nemen. Wij z...Lees meer
Kelly V.
Sociale secretariaten