Het bedrijf Traxgo is expert in online monitoring en tracking van voertuigen, machines en materialen. Hoe werkt dat nu juist? Bij voertuigen bijvoorbeeld wordt er een GPS-tracker geïnstalleerd die gegevens verzamelt zoals locatie, snelheid,… Die gegevens kan u dan bekijken op het beveiligd online Traxgo-platform.
Op deze manier kan u uw voertuigen permanent in het oog houden en beheren. Daarnaast bieden wij het Traxgo business software aan, namelijk Enterprise Resource Planning (ERP), klantenrelatie management (CRM), software voor ziekenvervoer en politiesoftware. Onze kracht schuilt in de realtime data die wij verzamelen. U kan altijd en overal de gewenste informatie en data raadplegen op tabellen, grafieken, kaarten,… U bespaart niet enkel tijd, maar ook veel geld door onze hulp.
Dit bedrijf is meer dan 10 jaar actief op het Bobex-netwerk!
Bobex gebruikers geeft dit bedrijf de hoogste kwaliteit score.
Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen ontvangen van Bobex gebruikers.
Dit bedrijf is gemiddeld actief op Bobex.
Dit bedrijf heeft een zeer goede credit-rating op Bobex.
Track&Trace laat u toe om te zien waar uw voertuigen zich bevinden. Dit gebeurt door een GPS-tracker op het voertuig te plaatsen. En via aan GPRS- / GSM- verbinding wordt deze informatie verstuurd naar onze server. Onze server is goed beveiligd, dus u hoeft zich geen zorgen maken over veiligheidsproblemen. Dit kan door u in te loggen op ons Traxgo-platform.
Enkele voordelen die u hierbij ondervindt:
U kunt ook uw machines laten tracken. Dit betekent dat u de locatie en de draaiuren van deze machines zal kunnen controleren. Deze data wordt naar het Traxgo-platform gestuurd waar u deze in rapporten kunt raadplegen. U kunt uw machines alle tijden raadplegen, volgen en stilleggen.
Zo worden de draaiuren bijgehouden. U krijgt een melding wanneer een machine onderhoud nodig heeft. U kunt de locatie van uw machines raadplegen en bij een ongewenste verplaatsing kunt u ingrijpen door middel van een startonderbreking.
Daarnaast kunt u ook uw materialen traceren. U zal door middel van RFID-technologie weet u altijd waar uw materialen zich bevinden.
Dit geeft u tijdswinst en geldwinst omdat u minder administratie heeft. Uw materialen zullen veiliger zijn. U ondervindt comfort door de eenvoudige registratie.
U kunt ook bij ons terecht voor monitoring, onder andere checkin at work en werfregistratie, tijdsregistratie, registratie van draaiuren van machines, temperatuurregistratie, kilometerregistratie en ritregistratie, controle van het vloeistofpeil op afstand en een bandenspanningscontrolesysteem.
Tot slot kunt u ook bij ons terecht voor enkele business softwares, hier bieden we onder andere Enterprise Resource Planning (ERP), Klanten Management (CRM), software voor ziekenvervoer, politiesoftware en camerasystemen voor gemeentes.
Deze website maakt gebruik van cookies en soortgelijke technologieën ("cookies"). Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de goede werking van de website en de applicatie. Andere stellen ons in staat om uw gebruikerservaring te verbeteren, u artikelen en advertenties voor te stellen die aangepast zijn aan uw profiel, of om contact met u op te nemen via sociale netwerken.
Om ons toe te staan deze cookies te gebruiken, klikt u op de knop "Aanvaarden". Indien u sommige of alle cookies wenst te weigeren, klikt u op "Bewerken". Lees ons privacybeleid voor meer informatie.
Afhankelijk van uw toestemming gebruiken wij de volgende cookies: advertentiecookies, analysecookies, cookies voor het meten van doelgroepen, functionele cookies en prestatiecookies.
Wij plaatsen cookies en gebruiken geen gevoelige informatie van uw apparaat om onze producten te verbeteren en om gepersonaliseerde advertenties en inhoud weer te geven. U kunt deze verschillende cookies aanvaarden of weigeren. Om meer te weten te komen over cookies, de gegevens die wij gebruiken, de verwerking die wij ermee doen en de partners met wie wij samenwerken, kunt u ons privacybeleid lezen.