Welkom bij Solutel BVBA

Over ons


Heeft u een bedrijf of eigen zaak of praktijk en wordt u overstelpt met telefoontjes? Wilt u meer tijd spenderen aan uw kerntaken? Doe dan een beroep op Solutel, een dynamisch telesecretariaat. Wij behandelen al die telefoontjes en beheren uw agenda.

Alles wordt op maat van uw situatie afgesteld: u bepaalt wanneer en hoe wij ter uw beschikken mogen staan. We bespreken samen op welke manier uw telefoontjes beantwoord moeten worden. Zo kunnen we telemarketeers afwimpelen terwijl klantenafspraken meteen worden ingepland en dringende oproepen naar u worden doorverbonden.

Dubbele boekingen worden onmogelijk gemaakt door met real time agenda’s te werken. Indien gewenst beheren we dus samen eenzelfde agenda zonder misverstanden.

Uw telefoontjes worden steeds met de grootste professionaliteit en een persoonlijk aanpak afgehandeld. Onze competente medewerkers worden continu bijgeschoold en ons team-systeem onderscheidt ons van onze concurrentie.

Een vast team kent uw manier van werken perfect, voelen een verantwoordelijkheid voor uw maar ook onze klanten, en geven uw klanten een vertrouwd gevoel omdat ze steeds op dezelfde stemmen kunnen rekenen.

U kan zich focussen op uw kerntaken en al uw klanten worden optimaal verder geholpen. Waar u zich ook in Vlaanderen bevindt, op ons kan u rekenen. Vraag hier uw gratis en vrijblijvende offerte aan.


Verdiensten


Dit bedrijf is al meer dan tien jaar actief op het Bobex netwerk!

Dit bedrijf is al meer dan tien jaar actief op het Bobex netwerk!

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen van Bobex-gebruikers ontvangen.

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen van Bobex-gebruikers ontvangen.

Dit bedrijf heeft nog geen credit rating op Bobex.

Dit bedrijf heeft nog geen credit rating op Bobex.

Specialisatie


Waar kan u op rekenen dankzij Solutel?

  • Patiënten of klanten worden vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan;
  • Steeds dezelfde medewerkers behandelen uw oproepen;
  • Terugkoppeling bij dringende oproepen;
  • Goedkoper dan secretaresse;
  • Afsprakenbeheer via online agenda.

Kortom, professionele afhandeling van telefoontjes met vertrouwde stemmen voor uw klanten en beheren van uw agenda zonder de grote kosten die met een secretaresse verbonden zijn!

Wat zijn de volgende stappen?

  1. Eerst hebben wij samen met u een verkennend gesprek zodat we exact weten wat u verwacht van onze telefoondienst en hoe we u van dienst kunnen zijn.
  2. Vervolgens maken we een plan van aanpak Een duidelijke procedure die voldoet aan uw wensen is de basis van een succesvolle relatie. Onze telefonisten weten nu perfect hoe ze met onze klanten moeten omgaan.
  3. Aan de slag! U schakelt uw oproepen makkelijk door naar een persoonlijk telefoonnummer zodat wij deze correct en professioneel kunnen behandelen.
  4. Wij houden van open en duidelijke communicatie waardoor wij een directe lijn tussen u en uw vaste contactpersoon altijd openhouden. U concentreert zich voor de rest op uw kerntaken!

Meer weten? Vraag hier uw gratis en vrijblijvende offerte aan! Tot snel!

Actief in


Created with Raphaël 2.1.0
Adres
Solutel BVBA
Hendrik van Veldekesingel 150 bus 97 
B-3500 Hasselt, Belgium
BTW: BE0890 051 709
Contacteer ons
Openingsuren
  • maandag: 09:00 - 17:00
  • dinsdag: 09:00 - 17:00
  • woensdag: 09:00 - 17:00
  • donderdag: 09:00 - 17:00
  • vrijdag 09:00 - 17:00
  • zaterdag Gesloten
  • zondag Gesloten
  • Feestdagen Gesloten
Deel dit profiel

1. Beschrijf uw project

2. Uw gegevens

VERTROUWELIJK | Uw gegevens zullen alleen zichtbaar zijn voor de specialisten die matchen met uw aanvraag.

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy.In overeenstemming met de wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot gegevensverwerking, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.