Heeft u een bedrijf of eigen zaak of praktijk en wordt u overstelpt met telefoontjes? Wilt u meer tijd spenderen aan uw kerntaken? Doe dan een beroep op Solutel, een dynamisch telesecretariaat. Wij behandelen al die telefoontjes en beheren uw agenda.
Alles wordt op maat van uw situatie afgesteld: u bepaalt wanneer en hoe wij ter uw beschikken mogen staan. We bespreken samen op welke manier uw telefoontjes beantwoord moeten worden. Zo kunnen we telemarketeers afwimpelen terwijl klantenafspraken meteen worden ingepland en dringende oproepen naar u worden doorverbonden.
Dubbele boekingen worden onmogelijk gemaakt door met real time agenda’s te werken. Indien gewenst beheren we dus samen eenzelfde agenda zonder misverstanden.
Uw telefoontjes worden steeds met de grootste professionaliteit en een persoonlijk aanpak afgehandeld. Onze competente medewerkers worden continu bijgeschoold en ons team-systeem onderscheidt ons van onze concurrentie.
Een vast team kent uw manier van werken perfect, voelen een verantwoordelijkheid voor uw maar ook onze klanten, en geven uw klanten een vertrouwd gevoel omdat ze steeds op dezelfde stemmen kunnen rekenen.
U kan zich focussen op uw kerntaken en al uw klanten worden optimaal verder geholpen. Waar u zich ook in Vlaanderen bevindt, op ons kan u rekenen. Vraag hier uw gratis en vrijblijvende offerte aan.
Waar kan u op rekenen dankzij Solutel?
Kortom, professionele afhandeling van telefoontjes met vertrouwde stemmen voor uw klanten en beheren van uw agenda zonder de grote kosten die met een secretaresse verbonden zijn!
Wat zijn de volgende stappen?
Meer weten? Vraag hier uw gratis en vrijblijvende offerte aan! Tot snel!