Welkom Sitel Belgium

Over ons


Sitel Belgium is gespecialiseerd in call center (in- en outbound), telemarketing en teleprospectie en afspraakplanning.

Onze onderneming is gevestigd in Diegem en we zijn actief in alle regio’s in België. We kunnen ons beroepen op meer dan 35 jaar ervaring in het vak, waardoor we zijn uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende spelers in de sector.

Om in dienst te kunnen treden bij ons, moet je aan een paar voorwaarden voldoen. Zo moet je zeker en vast een opleiding gevolgd hebben en moet je ook over een minimum aan ervaring beschikken.

Op die manier zijn we er zeker van dat we de klant een optimale service kunnen aanbieden. Bovendien scholen we ons op regelmatige basis bij. Zo garanderen we onszelf dat onze afgeleverde diensten nog meer in de smaak vallen.

Heb je na het lezen van bovenstaande info nog verdere vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en aanvraag te doen voor een gratis offerte.

Ons team bestaat uitsluitend uit enthousiaste werknemers die alles in het werk zullen stellen om met een oplossing op maat voor de dag te komen zoals jij die van meet af aan voor ogen had.


Verdiensten


Dit bedrijf is meer dan 10 jaar actief op het Bobex-netwerk!

Dit bedrijf is meer dan 10 jaar actief op het Bobex-netwerk!

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen ontvangen van Bobex gebruikers.

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen ontvangen van Bobex gebruikers.

Dit bedrijf is gemiddeld actief op Bobex.

Dit bedrijf is gemiddeld actief op Bobex.

Dit bedrijf heeft een zeer goede credit-rating op Bobex.

Dit bedrijf heeft een zeer goede credit-rating op Bobex.

Specialiteit


Bij Sitel Belgium zetten we ons in om de klantervaring van jouw bedrijf te verbeteren. We helpen je door alle fasen die tot de optimalisering van de klantervaring bijdragen, van transformatie tot beheer.

Ons team van experts helpt je bij het uitbesteden van jouw klantrelaties (web, telefoontjes, e-mails, enz.) En dat levert je tal van voordelen op:

  • Lagere kosten voor de klantenservice
  • Meer profijt uit de relatie met de klant
  • Verbetering van de prestatiekwaliteit
  • Ontwikkeling van klantenkapitaal
  • Tevreden klanten

Ons belangrijkste doel is om klanten zoveel mogelijk te behouden en dit vereist uiteraard dat ze tevreden zijn. Door klanten te behouden, kan je profiteren van een hogere productiviteit en dus meer winst.

We werken steevast volgens waarden en normen die ons nauw aan het hart liggen en die we in elk van onze projecten toepassen: innovatie en nieuwsgierigheid, authenticiteit en teamwork, empathie en waardecreatie.

Hierdoor zijn we in staat om sterke en duurzame relaties op te bouwen met klanten en kunnen we hen helpen bij hun projecten.

Regio ' s van de activiteit




Beoordelingen 

0 review van Sitel Belgium

Bobex Score : %

Adres
Sitel Belgium
Woluwelaan 158
1831 Diegem, België
BTW: 0448.951.632
Openingsuren
  • Maandag: 09:00 - 17:00
  • Dinsdag: 09:00 - 17:00
  • Woensdag: 09:00 - 17:00
  • Donderdag: 09:00 - 17:00
  • Vrijdag: 09:00 - 17:00
  • Zaterdag: Sluiten
  • Zondag: Sluiten
  • Feestdagen Sluiten
Deel dit profiel

1. Beschrijf uw project

2. Uw gegevens

VERTROUWELIJK | Uw gegevens zullen alleen zichtbaar zijn voor specialisten die in aanmerking komen voor uw aanvraag.

Vragen met een sterretje (*) zijn verplicht.
Wij respecteren uw privacy. In overeenstemming met de wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot gegevensverwerking, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid .