IPG is een van de grootste contactcenter van België. Wij zijn een externe klantendienst met bijna 20 jaar ervaring. Dankzij onze bekwame medewerkers, recente technologieën en onze flexibele houding weten wij elk project goede in goede banen te leiden.
Bovendien voeren onze ervaren advisors de dialoog met uw klanten via alle communicatiekanalen: chat, e-mail, sociale media, telefoon, sms en self-service.
Wij hebben contactcenters in Brussel, Antwerpen, Leuven, Gent, Hasselt en Luik.
We bieden verschillende diensten, namelijk customer selection, customer aqcuisition, customer care en costumer exstension. Deze vier diensten behandelen ieder een deel van de costumer service waar we gespecialiseerd in zijn.
Zo werken we ten eerste met market surveys. Deze nemen we via e-mail, telefoon, self-service en SMS.
Deze market surveys doen zowel in een B2B (business to business) als in een B2C (business to customer) omgeving. Door op deze manier informatie te verzamelen zal u een helder beeld krijgen van hoe de markt in elkaar zit, wat de markt wilt, hoe de markt denkt, etc.
Zo kan u een beeld vormen hoe uw merk wordt gepercipiëerd en hoe u wilt dat uw merk gepercipiëerd wordt. We zullen de onderzoeksvragen en de enquête samen opstellen zodat u hierover controle heeft.
Ten tweede kunt u kiezen voor lead generation. Dit verwezenlijken we via telefoon en website.
Wat is lead generation? Lead generation is het u bezorgen van gekwalificeerde leads voor uw online. Zo zullen we bijvoorbeeld telefonisch te weten willen komen of bepaalde klant interesse of nood hebben aan uw merk of product. Na afloop bezorgen we u het document met alle interessant en geïnteresseerde leads, deze kan u gebruiken voor uw campagnes.
Ten derde hebben we ook database enrichtment. Ook dit doen we telefonisch. Database enrichment is voornamelijk interessant voor outbound campagnes. Foute of slechte gegevens kunnen uw database overhoop helpen. Dit is immers niet nuttig en vraagt heel wat tijd om dit weer op orde te krijgen. We helpen u daarom met het opkuisen van deze database om zo een bruikbaar iets te verkrijgen.
In deze dienst maken we gebruik van telesales. Het woord zegt het zelf al, we gaan telefonisch verkopen. Ons team zal telefonisch rondhoren of er interesse in uw merk of product is. Indien ja, zal ons team hen er van overtuigen waarom ze uw product nodig hebben.
Customer care is een hele boterham aan diensten. We noemen deze even op:
We houden ons ook bezig met loyalty van klanten. Dit wil zeggen dat het belangrijk is dat klanten blijven terugkeren en uw merk of product blijven consumeren. We zullen uw klanten opbellen of contacteren via chat, e-mail of SMS en hen zo bedanken.
En tot slot zullen we ook proberen om cross-selling of up-selling te verrichten. Hier zullen we bijhorende producten, andere producten of upgrades proberen te verkopen aan uw bestaande klanten. Dit doen we via chat, e-mail, telefoon, SMS en website.
Deze website maakt gebruik van cookies en soortgelijke technologieën ("cookies"). Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de goede werking van de website en de applicatie. Andere stellen ons in staat om uw gebruikerservaring te verbeteren, u artikelen en advertenties voor te stellen die aangepast zijn aan uw profiel, of om contact met u op te nemen via sociale netwerken.
Om ons toe te staan deze cookies te gebruiken, klikt u op de knop "Aanvaarden". Indien u sommige of alle cookies wenst te weigeren, klikt u op "Bewerken". Lees ons privacybeleid voor meer informatie.
Afhankelijk van uw toestemming gebruiken wij de volgende cookies: advertentiecookies, analysecookies, cookies voor het meten van doelgroepen, functionele cookies en prestatiecookies.
Wij plaatsen cookies en gebruiken geen gevoelige informatie van uw apparaat om onze producten te verbeteren en om gepersonaliseerde advertenties en inhoud weer te geven. U kunt deze verschillende cookies aanvaarden of weigeren. Om meer te weten te komen over cookies, de gegevens die wij gebruiken, de verwerking die wij ermee doen en de partners met wie wij samenwerken, kunt u ons privacybeleid lezen.