Welkom bij 24+

Over ons


24+ is een Customer Care Center, met als doel uw klanten een optimale ervaring te geven wanneer ze ons contacteren met een probleem. 24+ is een joint venture van KBC en VAB Groep.

We leveren zo diensten aan KBC, CBC en andere KBC groepsondernemingen in België. Dat doen we alle Belgische landstalen en Engels. Zo heeft elke klant een ruime keuze aan talen waarin hulp geboden kan worden.

Wat kan u van ons verwachten? Wij bieden u als klant, of u nu een kantoor of een verzekeringsagent bent, administratieve en niet-commerciële ondersteuning aan.

Wat is onze meerwaarde? Expertise en kwaliteit zijn de twee sleutelwoorden in deze sector. Dankzij onze verscheiden klantcontacten hebben wij reeds veel ervaring opgebouwd. Tijdens elk van onze interacties staat kwaliteit centraal. Een aangename klantbeleving is de basis voor het succes van uw bedrijf.

Wil u meer weten? Vraag dan hier uw gratis en vrijblijvende offerte aan!


Verdiensten


Dit bedrijf is meer dan 10 jaar actief op het Bobex-netwerk!

Dit bedrijf is meer dan 10 jaar actief op het Bobex-netwerk!

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen ontvangen van Bobex gebruikers.

Dit bedrijf heeft nog geen vijf positieve beoordelingen ontvangen van Bobex gebruikers.

Dit bedrijf is gemiddeld actief op Bobex.

Dit bedrijf is gemiddeld actief op Bobex.

Dit bedrijf heeft een zeer goede credit-rating op Bobex.

Dit bedrijf heeft een zeer goede credit-rating op Bobex.

Specialiteit


Wij bieden bovenal een betrouwbare helpdesk, administratieve procesafhandeling en klantencontact in het verlengde KBC Live.

Elk klantencontact is een waardevolle kans om een goed gevoel te creëren. We zetten alles in het werk om een warm en begripvolle setting te construeren waardoor klanten een positief gevoel meenemen na ons gesprek. Dat is van toepassing op elk van onze contacten, of dat contact nu telefonisch, via mail of via het internet verloopt!

Ons succes steunt of vier pillaren.

  • Betrokkenheid

We werken met u samen om uw klanten te ondersteunen. Klanten worden niet als een nummer benaderd maar als de unieke persoon die ze zijn. Respectvolle behandeling en meedenken met problemen van de klanten zetten ons op weg naar een positief gevoel.

  • Persoonlijke communicatie

Dat positief consolideren doen we door open en eerlijk te communiceren. Elke klant is welkom. Onze laagdrempelige en persoonlijke aanpak onderscheidt ons van andere customer care center.

  • Ervaring

Onze ervaring leert ons dat we best pro-actief zijn. Op een flexibele en realistische manier met klanten werken vereist het professionalisme dat onze getrainde medewerkers kunnen bieden.

  • Passie

Ervaring gekoppeld aan passie, de ideale combinatie. Wij hebben een team dat niet alleen mogelijkheden identificeert maar ook uitdagingen aangaat. Onze medewerkers smijten zich voor hun klanten, elke dag opnieuw.

Regio ' s van de activiteit




Adres
24+
Roderveldlaan 4
2600 Berchem, België
BTW: BE0895.810.836
Openingsuren
  • Maandag: 09:00 - 17:00
  • Dinsdag: 09:00 - 17:00
  • Woensdag: 09:00 - 17:00
  • Donderdag: 09:00 - 17:00
  • Vrijdag: 09:00 - 17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten
  • Feestdagen Gesloten
Deel dit profiel

1. Beschrijf uw project

2. Uw gegevens

VERTROUWELIJK | Uw gegevens zullen alleen zichtbaar zijn voor specialisten die in aanmerking komen voor uw aanvraag.

Vragen met een sterretje (*) zijn verplicht.
Wij respecteren uw privacy. In overeenstemming met de wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot gegevensverwerking, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid .