Ik wil offertes voor een callcenter (inbound, outbound) vergelijken

 
* 1. Welk type callcenter opdracht wenst u?
* 2. Wat is uw doelgroep?
* 3. Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
4. Wat is het adres van uw website?
Bijkomende informatie
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Vragen met een sterretje (*) zijn verplicht.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.
Offertes gratis en vrijblijvend
De beste leveranciers
Contact leveranciers binnen 48u

Echte getuigenissen van gebruikers

Zij vonden de beste offertes via Bobex...

Bijkomende informatie

Over deze categorie...

Een Callcenter kan u op vele manieren helpen. Door verschillende telefoonnummers, oude klanten en prospects op te bellen kunnen ze een hele boel leads voor u generen. Afhankelijk van wat u nodig hebt vertrouwt u beter op het ene of het ander callcenter.

Maar wat kost dat nu zo'n Callcenter? Alles hangt natuurlijk af van uw opzet. Een boost voor uw verkoopcijfers door aan cold calling te doen kan een hele boel leads, en nieuwe klanten, opleveren. Maar dit vraagt ook meer telefoontjes om rendabel te zijn. De prijs en ROI van een callcenter zijn afhankelijk van uw noodzaak en de doelstellingen van uw marketingactie. Voor meer informatie, vul bovenstaand formulier in en ontdek de voordelen van een Calllcenter. U ontvangt snel meerdere offertes van verschillende Callcenters en vergelijkt zelf rustig de prijzen en formules.

Sommige termen zorgen wel al eens voor verwarring bij mensen die op zoek zijn naar een Telemarketingoplossing. Even een kleine uitleg bij een aantal complexe termen:

  • Inbound telemarketing: inbound telemarketing is een oplossing voor wie een tijdelijke toestroom aan telefoontjes verwacht, of een klantendienst wil laten runnen door een callcenter. Het callcenter neemt binnenkomende oproepen van nieuwe en/of bestaande klanten op.
  • Outbound Telemarketing: Bij outbound telemarketing ligt het initiatief van het telefoongesprek bij het callcenter zelf. Zij bellen een oude klant, prospect, of vreemden (cold calling) op en stellen uw product of dienst voor.
  • Scripts: telefoonscripts worden vooral gebruikt bij beginnende telemarketingagents. Concreet staat op een script wat zeker gevraagd moet worden. Een telemarketeer verkoopt enorm veel verschillende producten op een beperkte tijd. Op zich heeft een werknemer van een Call Center dus niet de tijd om uw product volledig te leren kennen. Met een script krijgen ze een antwoord op een aantal basisvragen en kunnen ze dus aan de slag.

 

Soortgelijke aanvragen: Callcenter (inbound, outbound)

Voor al deze projecten hielpen we de juiste leverancier te vinden...

Limburg

Ik ben actief als verzekeraar. Graag wens ik nu een callcenter in te schakelen om via telemarketing potentiŽle klanten voor een uitvaartverzekering aan te spreken. Doelgroep tussen 30-50 jaar. Ik ben vooral actief in Limburg.

Oost-Vlaanderen

We zoeken een offerte voor een callcenter voor een advieskantoor. We zijn b2b gericht en actief in verscheidene markten, tankkaarten, enegrie, digitale marketing ... Hierdoor zal ons doelgroep van bedrijven zeer uitgebreid zijn en daarom wensen we n...

West-Vlaanderen

We willen ons klantenbestand (4000 adressen) laten opbellen. Het verkrijgen van het emailadres is nodig, NL & Frans, Tijdens kantooruren.

Antwerpen

We wensen een callcenter voor afspraakplanning, Televerkoop en data verrijking. We zijn actief in de ongediertebestrijding. We wensen zowel particulieren bellen die ons contacteren en zakelijke klanten.