Ik wil offertes voor callcenter (inbound, outbound) vergelijken

 
* 1. Welk type callcenter opdracht wenst u?
* 2. Wat is uw doelgroep?
* 3. Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
4. Wat is het adres van uw website?
Bijkomende informatie
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Vragen met een sterretje (*) zijn verplicht.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.
Gratis & vrijblijvend
De beste leveranciers
Offertes binnen 48u

Getuigenissen

Zij vonden de beste offertes via Bobex...

Meer info

Ontdek hier meer...

Een Callcenter kan u op vele manieren helpen. Door verschillende telefoonnummers, oude klanten en prospects op te bellen kunnen ze een hele boel leads voor u generen. Afhankelijk van wat u nodig hebt vertrouwt u beter op het ene of het ander callcenter.

Maar wat kost dat nu zo'n Callcenter? Alles hangt natuurlijk af van uw opzet. Een boost voor uw verkoopcijfers door aan cold calling te doen kan een hele boel leads, en nieuwe klanten, opleveren. Maar dit vraagt ook meer telefoontjes om rendabel te zijn. De prijs en ROI van een callcenter zijn afhankelijk van uw noodzaak en de doelstellingen van uw marketingactie. Voor meer informatie, vul bovenstaand formulier in en ontdek de voordelen van een Calllcenter. U ontvangt snel meerdere offertes van verschillende Callcenters en vergelijkt zelf rustig de prijzen en formules.

Sommige termen zorgen wel al eens voor verwarring bij mensen die op zoek zijn naar een Telemarketingoplossing. Even een kleine uitleg bij een aantal complexe termen:

  • Inbound telemarketing: inbound telemarketing is een oplossing voor wie een tijdelijke toestroom aan telefoontjes verwacht, of een klantendienst wil laten runnen door een callcenter. Het callcenter neemt binnenkomende oproepen van nieuwe en/of bestaande klanten op.
  • Outbound Telemarketing: Bij outbound telemarketing ligt het initiatief van het telefoongesprek bij het callcenter zelf. Zij bellen een oude klant, prospect, of vreemden (cold calling) op en stellen uw product of dienst voor.
  • Scripts: telefoonscripts worden vooral gebruikt bij beginnende telemarketingagents. Concreet staat op een script wat zeker gevraagd moet worden. Een telemarketeer verkoopt enorm veel verschillende producten op een beperkte tijd. Op zich heeft een werknemer van een Call Center dus niet de tijd om uw product volledig te leren kennen. Met een script krijgen ze een antwoord op een aantal basisvragen en kunnen ze dus aan de slag.

 

Soortgelijke aanvragen: Callcenter (inbound, outbound)

Voor deze offerte-aanvragen vonden wij de beste leveranciers...

Brussel

Ik ben opzoek naar een callcenter die me kan helpen met de volgende zaken: - Handeling en versturen van 3000 brieven via de post - Telefonische opvolging van die 3000 brieven om afspraken in te plannen en prospectie te doen, en de mensen zo bij een...

Antwerpen

We zijn een business center en verhuren een 70-tal kantoren aan zelfstandige en kleine ondernemingen. We hebben een eigen database opgericht en zoeken nu een offerte voor een callcenter in te voeren om deze toe te passen en mensen uit te nodigen voor...

Antwerpen

Wij zijn op zoek naar bedrijven voor het verzorgen van de catering voor oor bedrijfsfeesten , personeelsfeesten, opening winkel enzovoorts. Dit zal voornamelijk in de regio Antwerpen zijn.

Brussel

Bedrijfsnaam Roger KAHN Type opdracht - Prospectie of afspraakplanning Doelgroep - B2C Verwacht budget - Ik weet het niet te bepalen prendre des rendez-vous pour un commercial.