arrow

*form-list-title-11004*

*form-list-11004*

*form-title-11004*

 
*1. Wat heeft u nodig?
(Vat uw aanvraag samen. Deze tekst wordt per e-mail naar de leveranciers gestuurd.)
*2. Wat zijn de activiteiten van uw bedrijf of organisatie?
*3. Wat is het geschatte aantal oproepen die het telesecretariaat (telefoonpermanentie) zal moeten behandelen?
 
(Gelieve één keuzemogelijkheid te selecteren)
*4. Wanneer moeten uw oproepen beantwoord worden?
 
*5. Welk type oproepen zullen beantwoord moeten worden?
(Bijvoorbeeld: informatieaanvragen door particulieren, bestellingen door bedrijven, enz.)
  6. In welke gevallen zal u de lijnen doorschakelen?
 
  7. Hoe wenst u dat de boodschappen aan u gerapporteerd worden?
 
(Gelieve één keuzemogelijkheid te selecteren)
  8. In welke taal of talen moeten de gesprekken gevoerd kunnen worden?
  9. Moet er afsprakenbeheer voorzien worden?
 
(Gelieve één keuzemogelijkheid te selecteren)
Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.

2. Uw gegevens


Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.