Telemarketing & inbound calls

Telemarketing: bel uw sales nieuw leven in!

Wilt u uw marketingcampagnes meer kracht bijzetten? Bent u op zoek naar een telemarketingbureau? Beschrijf ons welke dienst of product u wilt promoten en wij zoeken voor u de beste telemarketeers. Deze dienst is volledig gratis en vrijblijvend.

Nieuwe klanten
Professionele telemarketeers hebben inzicht in de markt waarop u werkt en hebben de werking van uw bedrijf volledig begrepen. Alleen zo kan een telemarketing agency klanten werven en binden aan uw onderneming.

Duizenden opties, altijd vriendelijk
Telemarketeers kunnen u op vele manieren versterken: huidige klanten of prospecten opbellen, potentiële klanten bellen (cold calling), databases verrijken, producten verkopen, enquêtes afnemen,… En dat doen ze steeds met de glimlach!

Op maat van uw onderneming
Een goed agentschap kan u op vele manieren van dienst zijn. Leg dan ook goed uit wat u nodig hebt en wat uw bedrijf juist doet. Zo kunt u samen met het telemarketingbureau een oplossing op maat vinden.

Er zijn verschillende soorten callcenters. Ontdek samen met Bobex welke telemarketeers uw bedrijf bekend kunnen maken.

Je kan gebruik gaan maken van een inbound Callcenter. Een inbound callcenter beantwoordt oproepen die specifiek naar uw bedrijf gericht zijn. Ze verstrekken relevante informatie aan klanten. Op deze service kan je rekenen wanneer je een nieuwe marketingcampagne op poten gaat zetten en het volume inkomende oproepen de capaciteit van de onderneming overstijgt. Of wanneer je veel telefoons binnenkrijgt voor de dienst na verkoop en je deze niet meer zelf kan beantwoorden.

Daarnaast kan je ook kiezen voor een outbound callcenter. Een outbound callcenter belt dan weer naar potentiële klanten. Indien je bijvoorbeeld een heel aantal klanten wil rondbellen om hen een aantal vragen te stellen. Of indien jouw bedrijf een enquête wenst af te nemen op grote schaal is dit een goede optie.

Wat je ook doet, zorg dat de telemarketeers goed weten wat je juist wenst. Wens je mensen te contacteren die ooit al klant bij jullie waren? Je kan bijvoorbeeld een database van vroegere klanten afgaan en een paar klanten overtuigen om opnieuw bij uw bedrijf als klant te komen.

Of moet het callcenter ook mensen bellen die nog nooit van jouw bedrijf gehoord hadden? Zo kan je mogelijk heel nieuwe klanten verkrijgen. Ze kunnen goederen, diensten of denkbeelden van jouw onderneming aanprijzen bij de prospects.

Maar let op! Vraag zeker bij “Cold Calling” na hoe het call center juist te werk gaat. Je wilt niet dat jouw bedrijf een slechte indruk nalaat bij de mensen die gebeld worden door het callcenter. Vraag ook hoe ze aan de nummers komen die ze bellen, en vraag wat het effect van eerdere campagnes was. Vergelijk daarom verschillende telemarketing agencies. Duid hieronder aan wat je nodig hebt en wij brengen je in contact met verschillende leveranciers. Zo kan je, volledig vrijblijvend, tot drie verschillende offertes ontvangen en maak je rustig een keuze.

 Telemarketing & inbound calls nodig?
Vergelijk gratis en vrijblijvend offertes