Afspraakplanning

Ontdek wat een callcenter voor u kan doen

Callcenters zijn een zegen voor uw bedrijf. Tal van opdrachten doen ze:
  • Goedkoper
  • Sneller
  • Professioneler
dan uw eigen personeel. Prospectie, marktonderzoek of helpdesk? Het is allemaal mogelijk. Meer weten? Vraag meer informatie aan onze callcenters.


Offertes aanvragen

Ik zoek een callcenter (inbound, outbound)

 
* 1. Welk type callcenter opdracht wenst u?
 
 
* 2. Wat is uw doelgroep?
 
 
* 3. Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
 
 
Beschrijving van uw project
 
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

2. Uw gegevens

 
 

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Hoe werkt het?

1. Vul deze korte vragenlijst in en omschrijf wat je zoekt.
2. Wij contacteren de beste specialisten uit jouw buurt.
3. Je ontvangt gratis offertes op maat. Je vergelijkt en kiest vrijblijvend.


De Bobex kwaliteit

Bobex is al 18 jaar lang de nr. 1 offertevergelijker van België. Wij kwalificeren elke offerteaanvraag en werken enkel samen met erkende en ervaren specialisten.

Afspraakplanning: Voorbeelden van offerteaanvragen

Hieronder een selectie uit een aantal recente offerteaanvragen. Om te antwoorden als leverancier: log in of schrijf u in. Alle trefwoorden

Voorbeelden van offerteaanvragen
Callcenter opdracht voor een bedrijf in Gavere
Wij zijn een fietsmerk dat focust op zowel B2B (fietsclubs) als B2C. Graag willen we de B2B verder uitbouwen naar Corporate. We zijn dus op zoek naar een bureau dat voor ons afspraken inplant bij grote ondernemingen die op zoek zijn naar gepersonaliseerde fietskledij voor hun werknemers, klanten... Dit in heel België en het mag ook in Nederland zijn.
Callcenter voor afspraakplanning (Merelbeke)
Graag offertes voor een callcenter dat afspraken kan inboeken, hoofdzakelijk inbound (sporadisch outbound). Ik ben een consultant en de taak zou bestaan uit het inplannen van afspraken bij tandartsen (in heel België), Nederlands- en Franstalig.
Callcenter te Edegem
Wij zijn op zoek naar bedrijven voor het verzorgen van de catering voor oor bedrijfsfeesten , personeelsfeesten, opening winkel enzovoorts. Dit zal voornamelijk in de regio Antwerpen zijn.
Callcenter voor een bedrijf in Deinze
Graag hadden we een offerte verkregen voor een callcenter dat kan instaan voor de afspraakplanning. We zijn actief in Energie . Onze doelgroep bestaat uit bedrijven ook kmo's en zelfstandige. De regio bestaat uit Nederlandstalig Vlaanderen. Aantal afspraken staat open maar zoeken een minimum
callcenter voor een bedrijf in bassevelde
We zijn actief in de landbouw en energiesector. We zijn namelijk een bedrijf dat dienstverlening doet naar energie bij de grotere landbouwbedrijven. We wensen prospectie en afspraakplanning te doen aan de hand van een eigen database met bedrijven over heel Vlaanderen.
Callcenter voor een bedrijf in Mechelen
we zijn een consultancy. We wensen vooral een actie te doen voor afspraakplanning bij bedrijven met een omzet van minstens 20 miljoen € . Dit in zowel Frans als Nederlandstalig België. We hebben momenteel een eigen database maar wensen eventueel ook voorstellen te ontvangen voor het gebruik van een database van het callcenter zelf.
Callcenter te Mortsel
We zijn een bedrijf die promotiemateriaal vervaardigd en verkoopt. Wij wensen een actie te starten waarbij jullie naar marketing of logistiekafdeling van grote bedrijven bellen om een afspraak in te boeken voor onze verkoper. Graag had ik een offerte hiervoor verkregen.
Afspraakplanning voor 3 vertegenwoordigers voor 15 afspraken B2B
We zoeken een callcenter voor teleprospectie en afspraken te plannen voor 2 à 3 vertegenwoordigers. We wensen 15 prospectie agenda afspraken per week per verkoper.
Afspraakplaning voor bedrijf in Vosselaar
Ik heb als doelgroep de kmo's in de voedingsector. De folders zijn reeds verstuurd en zouden moeten worden opgebeld voor opvolging en afspraakplanning, geen telesales; Voorlopig enkel regio Antwerpen, later heel Vlaanderen.
Afspraakplanning voor vertaalbureau
Wij zijn een vertaalbureau gelegen te Herentals. In de toekomst zouden we graag gebruik maken van een callcenter om onze afspraken te plannen. Dank voor uw offerte.

Vind het beste call center aan de laagste prijs

Het klinkt ouderwets, maar een call center is en blijft enorm veelzijdig: prospects bellen, klanten opvolgen, marktonderzoek, enquêtes, ... Afhankelijk van uw noden kan een call center u heel veel tijd, geld en energie besparen. Meer informatie? Wij brengen je graag in contact met enkele uitstekende call centers.

Boost uw sales
Een call center betekent een boost voor uw verkoopcijfers. Cold calling van oude leads, klanten en prospects is een titanenwerk, maar kan je heel wat extra verkoop opleveren. Een call center maakt het mogelijk om grote aantallen mensen op te bellen op een kostenefficiënte manier.

Veelzijdig & flexibel
Inboud of outbound, een call center past zich aan om aan uw noden te voldoen. Bij inbound telemarketing neemt het call center binnenkomende oproepen van nieuwe en/of bestaande klanten op. Bij outbound telemarketing neemt het call center zelf het initiatief. Zij bellen een oude klant, prospect, of vreemden (cold calling) op en stellen uw product of dienst voor.

Professionaliteit & expertise
Call center medewerkers zijn experts in hun vak. Ze zijn het gewoon om mensen te woord te staan en kunnen snel opgeleid worden om aan jouw specifieke noden te voldoen.
Nood aan nieuwe klanten? Schakel een callcenter in