<\/span><\/h4>\n\n\n\nAfhankelijk van de flow in uw horecazaak kan een klantendisplay of een bestelzuil een handige aanvulling zijn op uw kassasysteem. Op een klantendisplay <\/strong>kan de klant zelf diens bestelling nakijken<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nOp een bestelzuil <\/strong>met aanraakscherm kan de klant zelf zijn of haar bestelling<\/strong> (met extra verzoeken of aanpassingen) doorgeven<\/strong>. Eens ingevoerd, verschijnt de bestelling automatisch op de bar- of keukenmonitor. Een uitstekende manier om tijd en kosten te besparen.<\/p>\n\n\n\n<\/span>Hand-held extensies voor een flexibel systeem<\/span><\/h4>\n\n\n\nKlanten zo goed en persoonlijk mogelijk bedienen<\/strong>? Met hand-held extensies<\/strong> zoals een tablet bedient uw zaalpersoneel klanten moeiteloos aan tafel<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n<\/span>Bar- of keukenmonitor<\/span><\/h4>\n\n\n\nBestellingen doorgeven aan de keuken of bar gaan een stuk vlotter met een bar- of keukenmonitor<\/strong>. Het zaalpersoneel kan eenvoudig een bestelling invoeren in hun hand-held extensie of de vaste kassa. De bestelling <\/strong>verschijnt vervolgens op de bar- of keukenmonitor<\/strong>, waarna het bar- of keukenpersoneel<\/strong> gelijk aan de slag kan.<\/p>\n\n\n\n<\/span>Betaalterminal<\/span><\/h4>\n\n\n\nTot slot mag een betaalterminal <\/strong>niet ontbreken. Met mobiele betaalterminals <\/strong>zet u de bediening aan tafel <\/strong>voort: klanten rekenen probleemloos af zonder hun plekje in uw etablissement te verlaten.<\/p>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n<\/span>2. GKS: de witte kassa<\/span><\/h3>\n\n\n\nSinds juni 2016 moeten veel horecazaken verplicht beschikken over een Geregistreerd Kassasysteem<\/strong> (GKS). Een goed kassasysteem moet aan enkele voorwaarden voldoen. Zo moet bijvoorbeeld een controlemodule <\/strong>worden ingebouwd in de kassa. Lees meer over het GKS<\/a>. <\/p>\n\n\n\n