<\/span><\/h3>\nVijf pakjes friet kopen, het zesde gratis. Of: tien broden kopen, het elfde gratis. Het is een klassieke en beproefde formule. Maar, wat als de klante de kaart verliest of vergeet mee te nemen? Juist, hij verdient geen punten op zijn transactie(s) of aanko(o)p(en).<\/p>\n
Bovendien kan u hem niet informeren over unieke promoties, coupons en andere marketingacties. Hetzelfde geldt voor de klant! Met een papieren of plastic klantenkaart heeft hij minder snel zicht op kortingsacties en speciale promoties<\/strong>.<\/p>\n<\/span>Optie 2: digitale klantenkaart<\/span><\/h3>\nEen digitale klantenkaart speelt handig in op de minpunten van de analoge variant. Via een digitale klantenkaart in de vorm van bijvoorbeeld een app kan u als handelaar:<\/p>\n
\n- gerichte marketingcampagnes<\/strong> opzetten, gepersonaliseerd of voor specifieke doelgroepen.<\/li>\n
- meer interactie<\/strong> cre\u00ebren met uw vaste\/trouwe klanten<\/li>\n
- heel wat interessante klanteninformatie<\/strong> verzamelen en een klantenbestand<\/strong> automatisch beheren.<\/li>\n
- snel en eenvoudig spaarpunten opladen en bepaalde kortingen of promoties toekennen.<\/li>\n<\/ul>\n
Kortom, met een digitale klantenkaart maakt u het zichzelf en uw klanten heel wat makkelijker.<\/p>\n
<\/p>\n
<\/span>Vind aanbieders van spaar- en loyaliteitprogramma’s + vergelijk gratis offertes<\/span><\/h2>\nWil u meer weten en in contact komen met leveranciers of aanbieders van spaar- en loyaliteitprogramma’s en klantenklaarten? Via onderstaand formulier ontvangt u snel en eenvoudig vrijblijvende offertevoorstellen.\u00a0<\/p>\n\n\n