Teleprospectie & afspraakplanning

Vergelijk gratis offertes voor teleprospectie en afspraakplanning

Een callcenter kan uw verkoop op verschillende manieren een boost geven: cold calling, afspraakplanning, ... Maar wat kost dat? Alles hangt natuurlijk af van uw specifieke project. Vul het formulier in voor meer informatie en ontvang snel meerdere offertes van callcenters.

Offertes aanvragen

Ik wil offertes voor teleprospectie & afspraakplanning vergelijken

 
* 1. Welk type project wenst u op te zetten?
 
 
* 2. Wat is uw doelgroep?
 
 
* 3. Hoeveel personen/bedrijven wenst u te laten contacteren?
 
 
* 4. Hoeveel budget voorziet u voor uw telemarketing-project?
 
 
* 5. Wat is het adres van uw website?
 
Bijkomende informatie
 
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Hoe werkt het?

1. Vul deze korte vragenlijst in en omschrijf wat je zoekt.
2. Wij contacteren de beste leveranciers.
3. Je ontvangt gratis offertes op maat. Je vergelijkt en kiest vrijblijvend.


Echte getuigenissen van gebruikers

Zij vonden de beste offertes via Bobex...

Bijkomende informatie

Over deze categorie...

Zaken doen zonder goede afspraken kan haast niet. Maar ook uw tijd is kostbaar. Laat de afspraakplanning en teleprospectie over aan professionals en u doet waar u goed in bent. Vergelijk hier offertes van Call Centers.

Een klant telefonisch aan de lijn krijgen is vaak al een uitdaging. Wanneer u dan na de zoveelste keer te zijn doorverbonden eenmaal de juiste persoon aan de lijn hebt begint het verkoopsgesprek nog maar. U doet er goed aan een afspraak te maken en met de persoon in levende lijven af te spreken. Maar zou het niet efficiënter zijn als iemand anders deze verkoopsgesprekken voor u plant?

Laat dit over aan specialisten. Zo kan jij productiever werken, want je verliest geen tijd meer met lange telefoontjes. En zo verhoog je de kans dat je ook effectief een afspraak krijgt met een prospect. Want een professioneel Teleprospectieteam weet hoe ze iemand kunnen overtuigen van het nut van een afspraak. Zorg dat uw prospects te weten komen dat het de moeite is over uw product te praten.

De voordelen van Afspraakplanning zijn dus duidelijk:

  • De afspraken worden voor u gemaakt, op maat van uw behoeften. U hoeft enkel in de agenda te kijken en naar de afspraken te gaan.
  • Uw vertegenwoordigers en verkopers kunnen zich concentreren op het gesprek met de klant zonder tijd te moeten verliezen met het maken van een afspraak.
  • U werkt met een professioneel team samen. Lead Generation en het organiseren van agenda's is hun vak.

Een Callcenter kan uw bedrijf trouwens ook op een hele hoop andere manier helpen. De telefoon is een bijzonder efficiënte manier om goederen te verkopen. Maar met Telemarketing kunt u ook oude en nieuwe klanten (opnieuw) aan uw bedrijf linken. Of een marktonderzoek laten uitvoeren. Praat met een Telemarketeer over wat je nodig hebt en zij zullen je verder helpen.

Wenst u meer info over de manier waarop een team van Telemarketeers uw onderneming kan helpen? Vul dan vrijblijvend onze aanvraag in en ontvang tot drie verschillende offertes van Callcenters.

 

Met deze 5 tips zal je snel een goed callcenter vinden:

  • De grootte van uw onderneming moet in relatie staan tot de grootte van de telefoonactie. Wanneer u contact opneemt met een bureau voor afspraakplanning moet u duidelijk communiceren hoe groot uw bedrijf is en wat uw capaciteit is. Indien de Telemarketeers namelijk te veel afspraken zouden maken en uw bedrijf deze toevloed aan klanten niet aan kan hebt u een probleem.
  • Zorg dat de telemarketeers uw klanten begrijpen. Uw toekomstige klanten zullen wel een aantal vragen hebben voor ze een afspraak willen maken. Zorg dat u er zeker van bent dat de telefonisten deze vragen kunnen beantwoorden. Uw firma maakt een hele slechte indruk wanneer de vraag van een toekomstige klant niet beantwoord kan worden.
  • Ga na of het Call Center een technische capaciteit heeft die hoog genoeg ligt voor jouw vraag. Hoe meer telefoontjes er moeten gebeuren, hoe meer personeelsleden er nodig zijn en hoe meer capaciteit het callcenter zal moeten hebben.
  • Vraag naar de strategie van de Telemarketeers. Hoe beginnen ze het telefoongesprek. Wat is hun techniek om mensen te overtuigen van de kwaliteit van uw onderneming? Als je hierover tevreden bent kan je gebruik gaan maken van een call center.
  • Vergelijk aanbieders. Er zijn meerdere callcenters met verschillende prijzen, verschillende specialisaties en verschillinde. Vul daarom onderstaand formulier in en vergelijk verschillende aanbieders.

Soortgelijke aanvragen: Teleprospectie & afspraakplanning

Voor al deze projecten hielpen we de juiste leverancier te vinden...

Vlaams Brabant

Ik zoek een callcenter voor het opbellen van klanten die hun onroerend goed verkopen. Het gaat om een 20-tal oproepen per week, enkel in het Nederlands en tijdens de kantooruren. Ik doe dit omdat ik het zelf niet kan opvolgen.

Antwerpen

We willen een propsectielijst aankopen (zelfstandige vakmannen) en zoeken een call center voor telefonische prospectie. We zijn actief als dienstenplatform en wensen zelfstandigen over heel Vlaanderen contacteren om zich aan te sluiten bij dit platfo...

West-Vlaanderen

Gezocht: cleane correcte contactlijst. Wij willen onze contactdatabase updaten zodat we de juiste contactgegevens hebben om klanten te kunnen uitnodigen op events e.d.

Nieuwe klanten nodig? Probeer teleprospectie