Ik wil offertes voor een telefooncentrale vergelijken

 
* 1. Hoeveel telefoontoestellen wenst u aan te sluiten op de centrale?
 
* 2. Heeft u reeds een bestaande telefooncentrale?
 
3. Wanneer wenst u dat deze dienstverlening opstart?
 
Bijkomende informatie
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Vragen met een sterretje (*) zijn verplicht.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.
Offertes gratis en vrijblijvend
De beste leveranciers
Contact leveranciers binnen 48u

Echte getuigenissen van gebruikers

Zij vonden de beste offertes via Bobex...

Bijkomende informatie

Over deze categorie...

Efficiënt beheer van uw telefoonoproepen

Bent u op zoek naar een efficiënt beheer van uw inkomende en uitgaande telefoonoproepen? Dan is een telefooncentrale een oplossing voor uw bedrijf. Meerdere telefoontoestellen op één telefoonaansluiting aansluiten hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Met een goede telefooncentrale voorkom je dat oproepen onbeantwoord blijven omdat de lijn bezet is. Van kleine ondernemingen met twee werknemers tot grote ondernemingen met meerdere diensten of meerdere gebouwen, met de juiste leverancier kan je een gepaste telefooncentrale plaatsen.

De kostprijs van een telefooncentrale hangt natuurlijk af van de functies die u nodig heeft. Twee, drie of meer toestellen aansluiten op een centrale waarmee je efficiënt kan doorschakelen heeft natuurlijk een lagere kostprijs dan een telefooncentrale voor twintig medewerkers waarmee je via verschillende lijnen wilt kunnen bellen.

Vergelijk daarom hier verschillende offertes en ontdek de vele voordelen van een telefooncentrale

Het belang van een goed telefoonbeheer mag niet onderschat worden. Bekijk daarom even deze tips voor je op zoek gaat naar een goede telefooncentrale. Zo weet je waar je naar kan vragen bij de aankoop van zo'n telefooncentrale:

  • Doorschakelen op gsm. U bent ongetwijfeld niet altijd op kantoor. De telefoonoproepen op uw vaste lijn kosteloos doorschakelen op een gsm-toestel kan dan handig zijn. Zo kan u alle oproepen op uw vaste telefoonlijn beantwoorden met een mobiel toestel in de auto, bij een klant of wanneer je toevallig even niet meer op kantoor bent.
  • Doorschakelen naar een vast extern nummer. Soms kan het nuttig zijn telefoonoproepen even door te schakelen naar een ander, extern bureau. Als dit regelmatig voorkomt zorg dan dat je weet of deze dienst ook geld kost bij de telefooncentrale die je zou kopen.
  • Antwoordapparaat inschakelen. Uiteraard is het onmogelijk om alle oproepen te beantwoorden. Met een goed en duidelijk antwoordapparaat geef je klanten de mogelijkheid toch een boodschap na te laten. Zo kan je later rustig alle oproepen beluisteren en toch alle klanten helpen.

Vergelijk daarom verschillende telefoonoplossingen voor KMO's. Vul onze vragenlijst in en ontvang snel en gratis tot vijf offertes voor telefooncentrales.

  • CTI: Computer Telephony Integration. Een efficiënt beheer van uw telefoonoproepen verkrijg je een makkelijke softwaretoepassing waarmee je snel en efficiënt telefoonoproepen kan beheren.
  • FXS of Foreign eXchange Subscriber interface is een eerder technische term van de telefooncentrale. De FXS of Wall Jack is de aansluiting in de muur van de telefoon. De FXS is de analoge aansluiting van de telefoontoestellen.
  • FXO of Foreign eXchange Office interface is de aansluiting voor de telefoon op de telefooncentrale. Het verschil is louter technisch maar de praktische uitwerking ervan is wel groot. Met een telefooncentrale kan u zoveel meer doen dan met een gewone telefoonaansluiting.

Soortgelijke aanvragen: Telefooncentrale

Voor al deze projecten hielpen we de juiste leverancier te vinden...

Vlaams Brabant

Ik zoek een offerte voor een telefooncentrale voor 5 tal toestellen. Dit is voor een nieuwbouw. Een telefoonlijn en een faxlijn. Graag een vergelijk tussen voip en ananloog. Plaatsing in mei .

Antwerpen

Ik wil een nieuwe telefooncentrale voor een bedrijf. In totaal gaat het om 5 toestellen en 5 lijnen. Op de lijn moet ook een faxlijn worden aangesloten.

West-Vlaanderen

Ik zoek een offerte voor een voIp centrale waarop drie toestellen zullen worden aangesloten. Deze staan momenteel op een telefoonlijn.

Limburg

Wij zijn op zoek naar prijsoffertes voor een telefooncentrale, momenteel maken wij nog geen gebruik van een centrale, wij beschikken over 4 telefoontoestellen en 4 telefoonnummers, wij wensen graag offertes te ontvangen voor cloudtelefonie.