Aanwerven nieuwe persoonslid

Slim ondernemen? Samen met uw sociaal secretariaat

Wie onderneemt, wil zich focussen op zijn zaak. Helaas krijgt u heel wat bijzaken te verwerken, zoals loonadministratie. Een sociaal secretariaat neemt deze last over en zorgt voor:
  • Minder administratie
  • Advies en begeleiding
  • Correcte en stipte betaling van de lonen
Meer weten? Vul het formulier in en ontvang gratis offertes!


Offertes aanvragen

Ik zoek een sociaal secretariaat voor mijn bedrijf

 
* 1. Hoeveel medewerkers (inclusief uzelf) telt uw bedrijf?
 
 
* 2. In welke sector bent u actief?
 
Bijkomende informatie
 
(Geef hier bijkomende info die de leveranciers zullen helpen om gerichte offertes te maken)

Gelieve nog even uw gegevens in te vullen en u bent klaar!

 
 

Velden aangeduid met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Overeenkomstig de wet van 8/12/1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer, kan u uw gegevens opvragen en wijzigen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Hoe werkt het?

1. Vul deze korte vragenlijst in en omschrijf wat je zoekt.
2. Wij contacteren de beste specialisten uit jouw buurt.
3. Je ontvangt gratis offertes op maat. Je vergelijkt en kiest vrijblijvend.


De Bobex kwaliteit

Bobex is al 18 jaar lang de nr. 1 offertevergelijker van België. Wij kwalificeren elke offerteaanvraag en werken enkel samen met erkende en ervaren specialisten.

Aanwerven nieuwe persoonslid: Voorbeelden van offerteaanvragen

Hieronder een selectie uit een aantal recente offerteaanvragen. Om te antwoorden als leverancier: log in of schrijf u in. Alle trefwoorden

CategorieRegioVoorbeelden van offerteaanvragen
Sociaal secretariaat
Limburg
Sociaal secretariaat voor B&B, Limburg
Wij denken erover eventueel iemand aan te werven en zou willen weten hoeveel dat kost en wat de voorwaarden zijn. Ook of ik kan genieten van bepaalde voordeelmaatregelen. Wij hebben momenteel nog geen werknemers in dienst.

Zoekt u een partner voor uw loonberekening of om uw HR-taken op te volgen? Vul hier uw informatieaanvraag in en ontvang een vrijblijvend voorstel.

Loonberekening, sociale documenten en fiscale aangiften vragen heel wat tijd en opzoekwerk. een erkend sociaal secretariaat beheerst deze materie door en door, zodat u zich op uw basisactiviteit kunt concentreren.

Werkt u al samen met een sociaal secretariaat? Ontdek de vele facetten van het engagement van Partena HR en vergelijk ze met wat uw huidige partner biedt.

Naast loonberekening, biedt Partena u ook vele HR-beheerstools, professioneel advies van juridische experten, tijdelijke of permanente HR-outsourcing en heel wat publicaties en opleidingen.

Vul de vragenlijst hieronder in om er meer over te weten.

Geniet van een feilloze loonadministratie