Wat doen we?

Wij zijn een offertevergelijkplatform. Wij helpen mensen (aanvragers) om een juiste partner te vinden voor bv. zonnepanelen of tankkaarten. Hoe werkt het? Ons marketing team maakt creatieve online campagnes om de aanvragers aan te trekken. Deze aanvragers zeggen ons wat ze zoeken en ons validatie team zorgt voor de juiste "matching" met onze partners. Ons sales team zorgt ervoor dat we de steeds de juiste partners hebben om al deze aanvragen te beantwoorden. Uiteindelijk zorgt ons support team dat alles vlotjes verloopt. Zo werken we allemaal goed samen.

Flexibiliteit troef

Bij Bobex is flexibiliteit troef. Zo kan je gebruik maken van glijdende werkuren. Onze vroegste vogel is om 7u al op post, maar de meerderheid druppelt binnen tussen 8 en 9u. Doorgaans werk je op kantoor in hartje Brussel. Werk je graag eens een dag van thuis? Dat is geen probleem. Jij weet het best waar en wanneer je het productiefst bent en hoe je kwalitatief werk levert.

Work hard, play hard

Dacht je dat thuiswerk de dealmaker was? Dan heb je nog niet geproefd van onze stimulerende teamsfeer. Wij wisselen hard werken - om onze maandelijkse targets te halen - op tijd en stond af door een potje tafelvoetbal, een gezellige koffieklets en een flinke portie humor. Maar we maken ook tijd voor een fijne teambuilding gevolgd door een etentje.

Jij staat aan het roer

Wij zoeken ondernemers met drive. Heb je een goed idee dat je wil uittesten? Bij Bobex hoef je niet eerst 10 managers te overtuigen in eindeloze meetings. Nieuwe initiatieven worden enthousiast onthaald en meteen in de praktijk gebracht. Zo kan jij je ten volle ontplooien en tillen we Bobex samen naar een hoger niveau.

Vacatures bij Bobex

Web application developer

De functie

We vernieuwen constant en dat vraagt veel technische kennis. Samen met ons IT-departement ontwikkel en beheer je onze websites. Dit houdt zowel analyse, design als codering en communicatie in. Usability, cross-browser compatibiliteit, responsiveness, en zoek-machine optimalisatie zijn vaak voorkomende vereisten.

Profiel

Je bent gedreven door IT met een pragmatische aanpak. Het wiel moet niet telkens uitgevonden worden. Je hebt 3-5 jaar ervaring met Java server programming. SQL (Oracle of Mysql) ken je heel goed. Html, CSS, javascript beheer je als een tweede moedertaal. Tal van frameworks heb je al uitgeprobeerd (Bootstrap, Spring MVC, ...). Behalve Java kan je ook met php omgaan en kunt programmeren op wordpress. Grafisch design affiniteit is een pluspunt. Netwerk kennis is een ander. Je bent liefst tweetalig (NL/FR). Je toont initiatief, hebt oog voor detail, je kan deadlines respecteren en werken onder druk en je bent sterk in multi-tasking. Je houdt je kennis op peil en blijft op de hoogte van nieuwe technologieën, frameworks en software producten.

Aanbod

Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet / marketing wereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan, en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding. En 20 vakantiedagen, als je belooft terug te komen...

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.

Account Manager Benelux

De functie

Je rol als Account Manager is een eigen klantenportefeuille uit te bouwen. Onze klanten zijn zowel KMO's als grote bedrijven. Je doet hiervoor aan actieve prospectie en stelt onze diensten voor. Je zal hierbij telefonisch in contact komen met tal van diverse sectoren. Je luistert naar de prospecten en stelt hen de beste oplossingen voor in functie van hun behoeftes en groeiplannen. Je overtuigt ze van de voordelen van ons uniek concept en zorgt voor de administratieve verwerking van het contract. Maar je zorgt ook voor de tevredenheid van je opgebouwde klantenportefeuille, door ze regelmatig op te volgen en te adviseren. Je werkt ook intens samen met het marketing team.

Profiel

Je bent een doorzetter, houdt van uitdagingen en bent gedreven om je targets te behalen. Je hebt het talent om mensen te boeien en te overtuigen. Je hebt reeds ervaring met het voeren van verkoopsgeprekken en bij voorkeur kan je een succesvolle saleservaring aantonen. Je bent tweetalig (NL/FR) en hebt de ambitie om het verschil te maken en verder door te groeien in onze internationale sales en marketing teams.

Aanbod

Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet / marketing wereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan, en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding. En 20 vakantiedagen, als je belooft terug te komen...

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.

Online marketing specialist

De functie

Binnen het team van enthusiaste marketeers, schrijf je zoekmachine geoptimaliseerde teksten voor onze diverse online media kanalen (newsletters, websites, blogs, landing pages, sociale netwerken, reclamecampagnes, persberichten, enz). Je organiseert regelmatige marketing en e-mailing campagnes en ondersteunt de commerciële teams met je acties. Je onderhoudt de 'conversatie' op sociale media (Facebook, Twitter, LinkedIn, enz.) en werkt mee aan onze SEO (search engine optimization) projecten, samen met onze marketing & IT teams. U analyseert steeds de resultaten van je campagnes en rapporteert aan de digital marketing manager.

Profiel

Je bent sociaal en hebt het talent om mensen te boeien. Je hebt reeds ervaring met het voeren van telefonische geprekken, bij voorkeur in een zakelijke (business-to-business) omgeving. Je bent Nederlandstalig maar kan je plan trekken in het Frans. Je hebt een vlotte telefoonstem en kan vlot en foutloos schrijven. Je hebt de ambitie om het verschil te maken en verder door te groeien in onze internationale customer service of sales teams.

Aanbod

Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet / marketing wereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan, en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding. En 20 vakantiedagen, als je belooft terug te komen...

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.

Customer service agent

De functie

Als Customer Services Agent bekleed je een centrale rol binnen onze organisatie. Je gaat immers onze gebruikers begeleiden bij het gebruik van onze website. Je neemt hiervoor regelmatig telefonisch contact op met onze gebruikers, en je helpt hen om hun offertes keurig in te vullen in één van de 200 verschillende domeinen waarin we actief zijn. Je voert ook regelmatig enquêtes uit naar de tevredenheid van onze diensten. Daarnaast volg je ook de diverse acties van de marketing teams op.

Profiel

Je bent sociaal en hebt het talent om mensen te boeien. Je hebt reeds ervaring met het voeren van telefonische geprekken, bij voorkeur in een zakelijke (business-to-business) omgeving. Je bent Nederlandstalig maar kan je plan trekken in het Frans. Je hebt een vlotte telefoonstem en kan vlot en foutloos schrijven. Je hebt de ambitie om het verschil te maken en verder door te groeien in onze internationale customer service of sales teams.

Aanbod

Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet / marketing wereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan, en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding. En 20 vakantiedagen, als je belooft terug te komen...

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.

Content Specialist - Online marketing copywriter

De functie

We hebben elke dag nieuwe content nodig, en veel. Een origineel blogartikel over zonnepanelen, een nieuwe actiepagina voor één van onze klanten, deze functieomschrijving,... Kortom, je schrijft en werkt aan webpagina's voor ons en onze klanten. Je organiseert op regelmatige basis campagnes op onze mailing-database en ondersteunt ons (je collega's) bij al onze Facebook, SEO, SEA en affiliate campagnes. Op lange termijn leer je bij ons alles wat er te weten valt over online marketing. Zin om te groeien? Wij geven jou graag de mogelijkheid.

Profiel

Je bent bij voorkeur tweetalig en spreekt een woordje Engels. Je bent een schrijftalent met kennis van de digitale wereld en hebt oog voor grafische vormgeving. Als je iets kent van SEO, SEA en Photoshop dan vinden wij dat geweldig. Heb hier geen kaas van gegeten, maar sta je te popelen om bij te leren? Ook goed!

Jouw competenties

  • Je bent leergierig: Je leert snel en graag bij, een nieuwe uitdaging of een andere manier van werken schrikt jou niet af.
  • Je bent een teamplayer: we hebben een zeer leuk marketing-team. We communiceren constant met elkaar (soms over het weer of het weekend, maar nog veel vaker over ons werk of acties).
  • Je bent stressbestendig: deadlines zijn voor jou geen probleem, in tegendeel, ze motiveren jou om harder en efficiënter te werken.
  • Je werkt klantgericht: zonder klanten kunnen wij jouw loon niet betalen. Af en toe sta je in contact met onze klanten om hun campagnes op te volgen. Je bent vriendelijk en efficiënt en denkt steeds in het belang van onze klanten. Klant is koning.

Aanbod

Wij bieden: Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet-/marketingwereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding.

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.

Office Manager

De functie

Je rol als Office Manager is te zorgen dat de opertaties vlot draaien. Dit zowel op financieel vlak (betalingen ingeven en opvolgen), administratief (zorgen dat het kantoor goed draait) als incasso (zorgen dat klanten tijdig betalen, en indien niet, de nodig acties te ondernemen), als kwaliteit (protesten opvolgen)... Je werkt hiervoor intens samen met de sales en marketing teams. Je wordt de rechterhand van de gedelegeerd bestuurder en wordt mede verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de organisatie.

Als All Round Office Manager zal je:

  • Eerste aanspreekpunt mbt betalingen en facturatie;
  • Leveranciersfacturen opvolgen en beheren;
  • Uitgaande betalingen uitvoeren (via Isabel en Winbooks);
  • Ingeven en opvolgen binnenkomende betalingen (Isabel banking en CRM systeem);
  • Beheren van de domiciliëringen / invorderingen;
  • Opvolgen foute betalingen en onbetaalde facturen (aangetekende brieven en incassodossiers);
  • Contactpersoon met externe boekhouding en incassodiensten;
  • Telefonische nakwaliteitscontroles in samenwerking met het validatieteam;
  • Diverse administratieve en HR taken en projecten;
  • Diverse problemen oplossen: credit nota's opstellen, gulden commerciële middenweg vinden, vertrouwenspersoon binnen de organisatie;
  • Bestellingen van kantoorbenodigdheden.

Profiel

  • Je kan zelfstandig, nauwkeurig en georganiseerd werken.
  • Je bent een werker met een groot verantwoordelijkheidszin en stressbestendig.
  • Je bent heel goed georganiseerd en bent sterk gedisciplineerd in alles wat je doet.
  • Je bent tweetalig (NL/FR).
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie.

Jobgerelateerde competenties

  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen

Persoonsgebonden competenties

  • Leervermogen hebben
  • Klantgerichtheid
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Zelfstandig werken
  • Commercieel zijn
  • Plannen (= ordenen)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Omgaan met stress
  • Samenwerken als hecht team

Aanbod

Toffe collega's, informele sfeer, lekker vers fruit, leuke teamactiviteiten, toffe borrels, professionele kickertafel, pingpong, ... Wij bieden je de kans om een jong, dynamisch en internationaal team te vervoegen in de zeer boeiende internet / marketing wereld. Je werkt in een aangename en resultaatgerichte werksfeer in een topkantoor vlakbij openbaar vervoer (Brussel Noord, 10 minuten lopen). Wij bieden tevens teleworking aan, en je geniet van een voordelig pensioenplan. Maar wij bieden je uiteraard ook een interessante vergoeding. En 20 vakantiedagen, als je belooft terug te komen...!

Iets voor jou? Stuur je cv en motivatiebrief naar Els Durand op jobs@bobex.com.