Telefooncentrale

Telefooncentrale

PROXIMUS
Een telefooncentrale van Proximus is onmisbaar voor haast elke KMO. Vanaf het moment dat u meerdere werknemers in dienst neemt en meerdere telefoontoestellen gaat gebruiken zal een telefooncentrale uw werking een pak efficiënter maken. Doorheen de jaren hebben telefooncentrales vele veranderingen meegemaakt. Vandaag bestaan er verschillende types van telefooncentrales. Vergelijk hier verschillende Proximus telefooncentrales en ontdek welke de beste keuze is voor uw onderneming. Met de Forum 3000 heeft Proximus voor het eerst haar eigen kleine IP-telefooncentrale. De machine is dan ook populair bij de KMO's. Met IP-telefonie kunt u namelijk veel telefoneren aan een zeer lage prijs. Moet u even bellen naar Brazilië, Australië of Amerika? Geen probleem! De extra kosten van lagenafstandstelefonie met een IP-telefooncentrale zijn verwaarloosbaar. Met een goede telefooncentrale beschikt u over de meest geavanceerde technologie waarmee u uw oproepen goed kan beheren en beschikt u over een voordelig tarief. Oproepbeheer, tariefplan op maat, huur of aankoop, technische bijstand
Met de Forum 3000 kunt u bellen aan een gunstig tarief maar ook...

Wie kiest voor een Forum 500/5000-centrale biedt een even ruim gamma aan opties en mogelijkheden en kan voor een onderneming met maximaal 225 gebruikers ingeschakeld worden op meerdere exploitatiesites. Heeft uw onderneming meerdere filialen en zou u ook graag uw telefoonkosten drukken? Vul dan ons aanvraagformulier in en ontdek hoe u kan besparen met een telefooncentrale van Proximus. Maar het absolute neusje van de zalm is de Forum 700. Zo kan je met Forum 700: Gebruik maken van PIMphony. PIMphony is gebruiksvriendelijke software waarmee u alle oproepen via de PC kan beheren (CTI). Zo hebt u een goed overzicht van alle gemiste oproepen, ontvangen oproepen en kunt u alles perfect opvolgen. Maximaal genieten van alle voordelen van IP-telefonie dankzij de uitstekende technische voorzieningen van het toestel. Een breed gamma van toestellen aansluiten. Zo kunt u kiezen uit verschillende klassieke en IP-telefoontoestellen. Zo heb je een ideale VOIP telefooncentrale. Verschillende LAN-aansluitingen voor uw onderneming. Zo kan u informatie delen over uw telefoonnetwerk en uw internetaansluiting integreren in uw telefooncentrale. Een mogelijkheid om verschillende statistieken op te roepen. Kortom: een vereenvoudiging van uw telefoonbeheer waardoor u uw telefoonkosten kan drukken en efficiënter gaan werken.
Informatie aanvraag (gratis en vrijblijvend):
 
* 1. Hoeveel telefoontoestellen wenst u aan te sluiten op de centrale?